About Me

My photo
A lady with great sense of humour..love to laugh enjoy friends company, choose to live in current moment, forget about yesterday..like what a friend said to me tomorrow is mystery.. Happiness is a voyage...not a destination. "You must love in such a way that the person you love feels free"

Friday, December 12, 2008

我好闷!

我一直想写一篇中文的!总是觉得很难开始!

今晚突然有一点灵感,就写一小段就好了!

那要写些什么呢? 写我有多闷吧!每年的学校假期,孩子们都会回老家陪陪公公婆婆,今年我有工作,所以不能够回家,加上心情不是很好,所以这个假期实在难过!恨不得明天孩子们就回来了。朋友们说好羡慕我有很多自己的空间,可以过单身人的生活,其实我认为,我已经习惯了生活里不能够没有孩子,虽然有时候每个星期都在重复同样的生活规例和节目,有时候我还觉得很累,但是没有他们,我难过死了,想到回家对着四面墙,冷清清了,实在不好受!

这个时候正是我思念他们的时候。。。他们应该都在梦乡里!

No comments:

Subscribe Now :

Followers

My passion..my job and places I have been !

Interests

  • Ripple cards
  • Beauty Tips, Hair, Travel ideas, Healthy Food, Massage, Spa