About Me

My photo
A lady with great sense of humour..love to laugh enjoy friends company, choose to live in current moment, forget about yesterday..like what a friend said to me tomorrow is mystery.. Happiness is a voyage...not a destination. "You must love in such a way that the person you love feels free"

Friday, December 26, 2008

我的心情

当我下班后,我会在公寓里的周围运动,当然离不开我的Ipod, 一边漫步一边听歌。每当我听到我喜欢的歌,我会走得特别开心,今天也不例外,突然有灵感。这首歌的歌词正是我最近的心情。 我的心情遭透了。为了一些感情不愉快,把自己的情绪搞乱了。 有时候我很佩服填词的人才,怎么能够写得这么好~所谓的人才!希望你们喜欢!

星语心愿


我要控制我自己
不会让谁看见我哭泣
装作漠不关心你
不愿想不起你
怪自己没有勇气
心痛得无法呼吸
找不到你留下的痕迹
眼睁睁的看着你
却无能为力
任你消失在世界的尽头
找不到坚强的理由
再也感觉不到你的温柔
告诉我星空在那头
那里是否有尽头
心痛得无法呼吸
找不到昨天留下的痕迹
眼睁睁的看见你
却无能为力
任你消失在世界的尽头
找不到坚强的理由
再也感觉不到你的温柔
告诉我星空在那头
那里是否有尽头
就向流星许个心愿
让你知道我爱你


那这首呢?和我上面写的心情有关系吗?当然啦,这首是我想要做到的!这样子的心情不好受,我想把生活添加些活力和激励!加油!

隐形的翅膀


每一次 都在徘徊孤单中坚强 
每一次 就算很受伤 
也不闪泪光 
我知道 我一直有双隐形的翅膀 
带我飞 飞过绝望 
不去想 他们拥有美丽的太阳 
我看见 每天的夕阳 
也会有变化 
我知道 我一直有双隐形的翅膀 
带我飞 给我希望 
我终于 看到 
所有梦想都开花 
追逐的年轻 歌声多嘹亮 
我终于 翱翔 
用心凝望不害怕 
哪里会有风 就飞多远吧 
隐形的翅膀 
让梦恒久比天长 
留一个 愿望 
让自己想象


你们喜欢我的挑选吗?Dear my english readers, if you don't understand what I have posted here..it doesn't really matter, it is just my expression of thoughts, just click the PLAY button and enjoy the song. Thanks for visiting.

No comments:

Subscribe Now :

Followers

My passion..my job and places I have been !

Interests

  • Ripple cards
  • Beauty Tips, Hair, Travel ideas, Healthy Food, Massage, Spa