About Me

My photo
A lady with great sense of humour..love to laugh enjoy friends company, choose to live in current moment, forget about yesterday..like what a friend said to me tomorrow is mystery.. Happiness is a voyage...not a destination. "You must love in such a way that the person you love feels free"

Friday, January 2, 2009

迎接我们的2009

一个人的快乐,不是因为他拥有的多,

而是因为他计较的少

静坐常思己过,闲谈莫论人非

并非有钱就是快乐,问心无愧心最安

小事不做,大事难成

对父母要知恩、感恩、报恩

话多不如话少,话少不如话好

真正的爱心,是照顾好自己这颗心

发脾气是短暂的发疯

看别人不顺眼,是自己修养不够  

尽多少本份,就得多少本事  

爱不是要求对方,而是要求自身付出 

屋宽,不如心宽

人要知福、惜福、再造福

2 comments:

Anonymous said...

你开始了吗?
简单就是快乐, 快乐就在一念间.....

True love said...

谢谢!我正在努力中! 我明白你的意思,有时候我觉得我把我的生活复杂化了!希望你有空再读我的blog !

Subscribe Now :

Followers

My passion..my job and places I have been !

Interests

  • Ripple cards
  • Beauty Tips, Hair, Travel ideas, Healthy Food, Massage, Spa