About Me

My photo
A lady with great sense of humour..love to laugh enjoy friends company, choose to live in current moment, forget about yesterday..like what a friend said to me tomorrow is mystery.. Happiness is a voyage...not a destination. "You must love in such a way that the person you love feels free"

Monday, May 25, 2009

过了就好

时间过的很快, 一转眼一天一天的过, 很快的又一个月了,一年又一年的过了, 岁月不留人,说的有意思。 很多事情发生过后, 留住的只有回忆。 有好的也有不愈快的!我以前对事情的执著已经好多了。总觉得, 很多事情, 一旦发生了,也是一个命运的安排,过了,就应该从中吸取经验!

我对自己的认识也应该是一年多前, 也是我开始对人生的看法有更深一层的聊解。 我不敢说我已懂得如何的生活方式才是对的,因为我们时时都在学习当中,人生就是一个旅途。 到头来,一切都是会到原点, 所谓的Circle of Life !

所以嘛,很多事情过了就好!听听这首歌吧。。。一首我喜爱的!



2 comments:

molly said...

对,时间真的过得太快了。 明天我又老一岁了。不,该是年轻一岁才对。
相信过了今天,明天会更美好!

True love said...

Hi Molly,
你好吗?祝您生日快乐!希望每天都是美丽的,也是你期待的!

Subscribe Now :

Followers

My passion..my job and places I have been !

Interests

  • Ripple cards
  • Beauty Tips, Hair, Travel ideas, Healthy Food, Massage, Spa